Direktlänk till inlägg 15 september 2020

Jag behöver dig!!!!

Av Dani - 15 september 2020 22:31

Imorgon är dagen T...
TINGSRÄTTEN

Min dotter har sedan den 9 juni varit hos sin pappa, vilket har gjort att jag inte haft någon normal kontakt med henne ens.

Socialen kallar det lojalitetskonflikt, att hennes pappa har påverkat henne är solklart. FÖR dagen innan hon åkte ville hon inte ens åka. Både jag och min sambo är djupt oroliga för henne.

Vad händer om jag förlorar i rätten??

Kommer jag ens någonsin få hem henne?Kommer jag kunna ha umgänge med henne?

Sambon

Allt jag önslar mig är att du ska vara där imorgon, hos mig.
Min pappa kommer att finnas på plats för att dels vittna men även finnas där som stöd/k]

Jag kommer kämpa för min dotter

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dani - 23 oktober 2020 15:19

Jag har inte sett mina barn på 3 veckor snart. Har bäst kontakt med pågarna, men dottern är helt förbytt igen. Pojkarna börjar bli de med. De vågar inte prata med min sambo, för av rädsla för sin egna pappa. Min 3 åring sa häromdagen "pappa ...

Av Dani - 12 oktober 2020 14:40

Ja sånt är dessvärre en del av mitt liv. Det som inte tar livet av en gör en starkare. Jag ska kämpa för att få hem mina barn. Det är barnen jag ska se till att de kommer hem. Fajtas inte med en tiger.... Man kan skadas svårt... Man kan...

Av Dani - 5 oktober 2020 15:42

Efter allt man gått igenom under flera års tid, nedvärderandeord, psykisk misshandel och ständiga hot. Och droppen över i:et våldtäkten och de fortsatta trakasserierna. Så börjar jag sakta och säkert känna igen mig själv. DET KOMMER TA TID Men ja...

Av Dani - 4 oktober 2020 23:11

Att skriva får mig att må bättre, även om jag vet att ingen läser det jag skriver. Men det är skönt o få ut det ur systemet. Jag har mycket att jobba med mig själv, jag ska bli stark igen. Ingen ska få skada mig någonsin mer. Det som varit är...

Av Dani - 3 oktober 2020 12:50

Att komma över att man faktiskt blivit våldtagen och inte fått upprättelse..... Det får ta tid.... men jag ska gå starkare ur detta... ...

Ovido - Quiz & Flashcards