Alla inlägg den 5 oktober 2020

Av Dani - 5 oktober 2020 15:42

Efter allt man gått igenom under flera års tid, nedvärderandeord, psykisk misshandel och ständiga hot. Och droppen över i:et våldtäkten och de fortsatta trakasserierna. Så börjar jag sakta och säkert känna igen mig själv.

DET KOMMER TA TID
Men jag ska bli en rofylld person.
NU känner jag att jag är som jag var innan våldtäkten, känner mig stark, kanske starkare.Jag ska fajtas ända in till sista droppen. JAG är värd så jävla mycket, mycket mer än en våldtäktsman/pedofil/psykopatisk person


Jag är jag, jag ska med blodad tand gå vinnande ur detta.
Mina barn, ska aldrig mer behöva se sin mamma må så dåligt igen.
Mina barn ska ha en mamma som inte är trasig.

Ingen ska trampa sönder mig igen!

Jag och barnen är värd ALLT ...
Och den som tvivlar ska få se.

Jag är Annika.... och jag är stark!

Ingen, INGEN ska någonsin få sätta sig på mig igen.

Jag bestämmer mitt öde, jag bestämmer vad jag ska göra, hur jag ska leva.

Ingen ska få slå ned mig igen.INGEN

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards